хит вов что это

Хит вов что это

Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах.

БГ (Battle Ground) – зона предназначенная для сражений между игроками.

ГМ (guild master) – глава гильдии.

Дай пати-пригласи в групу.

Дру-друид.

Инстанс (instance, inst) – подземелье, предназначенное для прохождения группой. Обычно состав группы включает: Танка, Хила и 3ДД. Вещи полученные в инсте намного превосходят по качеству, чем те, которые вы можете купить у обычного торговца/вендора.

Ниндзя (ninja) – персонаж, который берет лут не нужный ему.

Профа-профессия.

Суммон (summon) – заклинание с помощью которого можно призвать другого игрока.

Танкуй— нападение на монстров танком группы. Танк при этом старается забрать агро/внимание всех монстров на себя, для того чтобы они не атаковали членов группы с меньшим показателем защиты.

Фокус атаки (focus attack) – командные действия игроков направленные на убийство одного противника из группы.

Хиты (hits, hit points, HP) – количество здоровья, определяющее объем повреждений, которые может выдержать персонаж или монстр.

Эпик-вещи очень хорошего качества (фиолетовые), выпадающие преимущественно в инстах с босов.

© 2010 WoWExpert
World of Warcraft® and Blizzard Entertainment® are all trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment in the United States and/or other countries. These terms and all related materials, logos, and images are copyright © Blizzard Entertainment. This site is in no way associated with or endorsed by Blizzard Entertainment®.

Источник

Тема: Тот самый гайд на хит/додж/парри (PvP) by Messh

Опции темы
Отображение

Тот самый гайд на хит/додж/парри (PvP) by Messh

Полностью авторский гайд by Messh 23.11.2018 (WoW 3.3.5 Fun)

Я уверен что вы не найдете нечто подобное в инете. Я был шокирован что в 2к18 люди на лк дуэлясь в эльвине, арене выдают комменты: «что тут с хитом?» и т.п.
Этот гайд я создаю чтобы раз и навсегда все поняли механику этих процессов. Я не буду расписывать про алгоритмы, соотношения и прочее, т.к. эта информация не даст + все будет доступно и понятно.

2) Парирование/parry
Тут все очень просто. Все зависит от вашего % парирования и мастерства вашего противника смотрим изучаем.
Вложение 690863
Наш хант имеет 5% парирования > если у его врага будет 0% мастерства, он и будет иметь 5% парировать атаку смотрим пруф
Вложение 690864
4.7% парирования имея 0% мастерства у рога, все просто
Итог: кап мастерства это 5% имея это значение ваши удары не будут парироваться, но есть таланты. Примером будет вар все армсы берут 3/3 парирования это 3% > чтобы наши атаки вар не мог парировать нам уже нужно будет 8% мастерства, что тоже не имеет смысла из за потери в статах.

3) Уклонение/dodge
Все тоже самое что и парирование просто сморим пруфы.
Вложение 690863
12.91% Уклониться от атаки ну чтож смотрим что получится если мы имеем равноценный % мастерства
33.jpg
0% уклонений.

И так чисто на одном дыхании расписал

ИТОГ: вот те самые лучшие цифры для игры милии классами (5%ХИТА) (5%мастерства)

P.S. делайте 5% мастертва и не будет больше глупых парирований у палов, варов без таланта, хантов, рог, шаманов + вы уменьшаете на 5% шанс уклонения. Это большой импакт который окупается тем что вы пожертвуйте немного другими статами.

Источник

WoWWiki

This wiki contains inaccurate and out-of-date information. Please head over to https://wowpedia.fandom.com for more accurate and up-to-date game information.

хит вов что это. World of Warcraft Warlords of Draenor Box Art Standin. хит вов что это фото. хит вов что это-World of Warcraft Warlords of Draenor Box Art Standin. картинка хит вов что это. картинка World of Warcraft Warlords of Draenor Box Art Standin. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах.The subject of this article was removed from World of Warcraft after the Warlords of Draenor opened the Dark Portal.

Hit refers to physical damage that occurs as a result of an attack made with melee or ranged weapons.

Contents

Rating

Hit rating is a value that represents the increased reduction of the chance to miss with your attack (see below). Patch 4.0.1 decreased the required rating per 1% slightly. The chance to hit now increases by 1% per 30.7548 hit rating points at level 80, 14.7905 hit rating points at level 70, and 9.3793 hit rating points at level 60. The base chance to miss against an opponent of equal level is 5% for single wield and 24% for dual wield. With Patch 3.0, both hit and spell hit use the same basic hit rating attribute within the combat rating system, although the similarity largely ends there — they are effectively distinct attributes derived from the same rating.

хит вов что это. . хит вов что это фото. хит вов что это-. картинка хит вов что это. картинка . Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах.

Removal with Warlords of Draenor

Calculating miss rate

If the difference between the mob’s level and your level is less than or equal to 2, then the formula for calculating your base miss rate against that mob is:

If the difference between the mob’s level and your level is greater than 2, then the formula for calculating your base miss rate against that mob is:

Applying these formulas gives the following base miss rate for a Level 80 character:

Thus, if you are a Level 80 character with no talents increasing your chance to hit, you need a Hit Rating of 247 (8.03%) to never miss a shot against a Level 83 boss (or skull mob) with a special attack or single-wield auto-attack (see hit rating cap below).

Melee attacks divide into two categories: auto-attacks (white attack/damage) and special attacks (yellow attack/damage). Attacking a mob from behind removes parry and block from both tables, provided the attack is more than 0.5 yards away.

Hit rating cap

In the context of stats, the term «cap» refers to the point at which equipping more of a particular stat will have no additional value. For hit rating the cap usually discussed is in regards to raid bosses. For example, once you reach or surpass the hit cap, you will never miss an attack against a raid boss unless you are under the effect of some debuff that reduces your hit chance (for example, Archavon the Stone Watcher’s gas cloud).

As shown above, your base chance to miss a raid boss while dual wielding is 27% with auto-attack on both hands. Your base chance to miss a special attack is 8%. For each 14.79 hit rating at level 70 or 32.78 hit rating at level 80, you reduce your chance to miss by 1%. Thus we can calculate hit caps for auto-attack and special attacks:

A «soft» cap is the point at which your yellow attacks will always hit and more hit rating has no effect on them. A «hard» cap is the point at which your autoattacks will always hit and more hit rating does absolutely nothing for you.

Note: For DPS exclusively doing heroics and not planning on raiding at all, the hit cap is lower, since heroic bosses are never higher than 82 (see «Calculating Miss Rate», above).

All level 80 physical DPS

All level 85 physical DPS

Hit rating chart

Required Hit Rating

LevelSpecial attack, Single-wield, Ranged weaponDual-wield
3%4%5%6%7%8%22%23%24%25%26%27%
7044.3759.1673.9588.74103.53118.23325.39340.18354.97369.76384.55399.34
8098.33131.10163.87196.65229.43262.20721.05753.83786.60819.38852.15884.93
85360.37480.5600.63720.75840.889612642.752762.8828833003.133123.253243.38

Note: for practical purpose, since hit rating is always integer, you need to round up the above numbers to ensure true hit-cap. 960 = 7.999% 961 = 8.00%.

Six Sigma Miss per Hit Opportunities (on level 80)

Hit RatingAdditional Hit %Miss per 10,000 HitsMiss %
2478.031%00.00%
2467.999%0.10.00%
2457.966%30.03%
2437.901%100.10%
2417.836%160.16%
2397.771%230.23%
2377.706%290.29%
2357.641%360.36%
2337.576%420.42%
2317.511%490.49%
2297.446%550.55%
2277.381%620.62%
2257.316%680.68%
2237.251%750.75%
2217.186%810.81%
2197.121%880.88%
2177.056%940.94%
2156.991%1011.01%
2136.926%1071.07%
1856.015%1981.98%
1545.007%2992.99%
1233.999%4004.00%
933.024%4984.98%

Special attack hit cap (soft)

Hit Rating Needed to Cap Special Attacks ( vs Raid Bosses )

Increased Hit ChanceRating Needed at LevelNeeded by
7080
1%14.7930.75Draenei (Heroic Presence) Enhancement Shaman dual wielding with 3/3 Dual Wield Specialization
2%29.5861.51Any other Enhancement Shaman dual wielding with 3/3 Dual Wield Specialization
Draenei (Heroic Presence) Rogues with 5/5 Precision
3%44.3792.26Rogues with 5/5 Precision
4%59.16123.02Draenei (Heroic Presence) Death Knights dual-wielding one handed weapons and 3/3 Nerves of Cold Steel
Draenei (Heroic Presence) Warriors with 3/3 Precision
5%73.95153.77Death Knights dual-wielding one handed weapons and 3/3 Nerves of Cold Steel
Warriors with 3/3 Precision
6%88.74184.53
7%103.53215.28
8%118.32246.04All special attacks not affected by talents which modify chance to hit
Note: Characters in a group containing a Draenei gain an additional +1% hit chance from Heroic Presence and can reduce their required hit rating accordingly.

Heroic Presence

[Heroic Presence] is a draenei passive ability that give draenei a 1% reduction in hit rating requirement.

When raiding, remember to take it into account:

Hit results

Auto attacks

Each melee auto attack made by characters against mobs will result in one of the following (in order of precedence):

Order of precedenceResult
1Miss
2Dodge
3Parry
4Glancing blow
5Block
6Critical strike
7Hit

Hit chance doesn’t work by increasing the amount of «Hit» on these tables. Instead, it works by decreasing the amount of miss.

Critical strike chance «fills in» the hit chance portion of this table. Crit is «capped» when the crit chance exceeds the amount of hit chance on the table. Until we reach that cap, hit chance has NO effect on crit chance. For example: maximum dual wielding weapon skill, chance to hit 0% and chance to critical strike 50%. Dual wield auto-attacking a raid boss from behind results in a loss of 8.6% critical strike:

ResultChance
Miss28%
Dodge5.6%
Glancing blow25%
Critical strike41.4%
Hit0%

Example #2

Increase chance to hit to 10% and decrease chance to critical strike to 45% results in no loss of critical strike:

ResultChance
Miss18%
Dodge5.6%
Glancing blow25%
Critical strike45%
Hit6.4%

It is actually quite difficult to be crit capped without trying. This is one reason why it’s important to maintain a balance of stats, and not to «stack» any one stat indiscriminately.

Special attacks

Each melee special attack made by characters against mobs will result in one of the following in order of precedence:

Result
Miss
Dodge
Parry
Block
Hit

The system is exactly the same as normal attacks, except the miss chance is reduced to 8%, whether dual-wielding or not.

Enhancers

Enchantments

Talents

Northrend

ColorNameEffect(s)
хит вов что это. UI EmptySocket Yellow. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Yellow. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Yellow. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах. Yellow [ Rigid Dragon’s Eye ]+34 Hit Rating
[ Rigid King’s Amber ]+20 Hit Rating
[ Rigid Autumn’s Glow ]+16 Hit Rating
[ Perfect Rigid Sun Crystal ]+14 Hit Rating
[ Rigid Sun Crystal ]+12 Hit Rating
хит вов что это. UI EmptySocket Red. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Red. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Red. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах.хит вов что это. UI EmptySocket Yellow. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Yellow. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Yellow. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах. Orange [ Pristine Ametrine ]+10 Hit Rating+20 Attack Power
[ Pristine Monarch Topaz ]+8 Hit Rating+16 Attack Power
[ Perfect Pristine Huge Citrine ]+7 Hit Rating+14 Attack Power
[ Pristine Huge Citrine ]+6 Hit Rating+12 Attack Power
[ Veiled Ametrine ]+10 Hit Rating+12 Spell Power
[ Veiled Monarch Topaz ]+8 Hit Rating+9 Spell Power
[ Perfect Veiled Huge Citrine ]+7 Hit Rating+8 Spell Power
[ Veiled Huge Citrine ]+6 Hit Rating+7 Spell Power
[ Glinting Ametrine ]+10 Hit Rating+10 Agility
[ Glinting Monarch Topaz ]+8 Hit Rating+8 Agility
[ Perfect Glinting Huge Citrine ]+7 Hit Rating+7 Agility
[ Glinting Huge Citrine ]+6 Hit Rating+6 Agility
[ Etched Ametrine ]+10 Hit Rating+10 Strength
[ Etched Monarch Topaz ]+8 Hit Rating+8 Strength
[ Perfect Etched Huge Citrine ]+7 Hit Rating+7 Strength
[ Etched Huge Citrine ]+6 Hit Rating+6 Strength
[ Accurate Ametrine ]+10 Hit Rating+10 Expertise Rating
[ Accurate Monarch Topaz ]+8 Hit Rating+8 Expertise Rating
[ Perfect Accurate Huge Citrine ]+7 Hit Rating+7 Expertise Rating
[ Accurate Huge Citrine ]+6 Hit Rating+6 Expertise Rating
хит вов что это. UI EmptySocket Yellow. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Yellow. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Yellow. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах.хит вов что это. UI EmptySocket Blue. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Blue. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Blue. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах. Green [ Lambent Eye of Zul ]+10 Hit Rating+5 Mana every 5 Seconds
[ Lambent Forest Emerald ]+8 Hit Rating+3 Mana every 5 Seconds
[ Perfect Lambent Dark Jade ]+7 Hit Rating+3 Mana every 5 Seconds
[ Lambent Dark Jade ]+6 Hit Rating+2 Mana every 5 Seconds
[ Vivid Eye of Zul ]+10 Hit Rating+15 Stamina
[ Vivid Forest Emerald ]+8 Hit Rating+12 Stamina
[ Perfect Vivid Dark Jade ]+7 Hit Rating+11 Staminia
[ Vivid Dark Jade ]+6 Hit Rating+9 Staminia
[ Tense Eye of Zul ]+10 Hit Rating+13 Spell Penetration
[ Tense Forest Emerald ]+8 Hit Rating+10 Spell Penetration
[ Perfect Tense Dark Jade ]+6 Hit Rating+9 Spell Penetration
[ Tense Dark Jade ]+6 Hit Rating+8 Spell Penetration
[ Shining Eye of Zul ]+10 Hit Rating+10 Spirit
[ Shining Forest Emerald ]+8 Hit Rating+8 Spirit
[ Perfect Shining Dark Jade ]+7 Hit Rating+7 Spirit
[ Shining Dark Jade ]+6 Hit Rating+6 Spirit

Outland

ColorNameEffect(s)
хит вов что это. UI EmptySocket Yellow. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Yellow. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Yellow. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах. Yellow [ Rigid Lionseye ]+10 Hit Rating
[ Rigid Dawnstone ]+8 Hit Rating
[ Rigid Golden Draenite ]+6 Hit Rating
[ Rigid Amber ]+4 Hit Rating
[ Great Lionseye ]+10 Hit Rating
[ Great Dawnstone ]+8 Hit Rating
[ Great Golden Draenite ]+6 Hit Rating
хит вов что это. UI EmptySocket Red. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Red. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Red. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах.хит вов что это. UI EmptySocket Yellow. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Yellow. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Yellow. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах. Orange [ Etched Fire Opal ]+4 Hit Rating+5 Strength
[ Glinting Pyrestone ]+5 Hit Rating+5 Agility
[ Glinting Fire Opal ]+4 Hit Rating+5 Agility
[ Glinting Noble Topaz ]+4 Hit Rating+4 Agility
[ Glinting Flame Spessarite ]+3 Hit Rating+3 Agility
[ Nimble Fire Opal ]+4 Hit Rating+5 Dodge Rating
[ Pristine Fire Opal ]+4 Hit Rating+10 Attack Power
[ Veiled Pyrestone ]+5 Hit Rating+6 Spell Damage
[ Shining Fire Opal ]+5 Hit Rating+6 Spell Damage
[ Veiled Noble Topaz ]+4 Hit Rating+5 Spell Damage
[ Veiled Flame Spessarite ]+3 Hit Rating+4 Spell Damage
хит вов что это. UI EmptySocket Yellow. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Yellow. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Yellow. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах.хит вов что это. UI EmptySocket Blue. хит вов что это фото. хит вов что это-UI EmptySocket Blue. картинка хит вов что это. картинка UI EmptySocket Blue. Ад/Ады-монстры, которых вызывает бос или мобы сопровождающие босов в данжах. Green [ Lambent Chrysoprase ]+5 Hit Rating2 mana per 5 sec.
[ Vivid Chrysoprase ]+5 Hit Rating+6 Stamina

Cooking

[ Spicy Hot Talbuk ] adds 20 Hit for 30 minutes.
[ Snapper Extreme ] and [ Worg Tartare ] add 40 Hit rating for 1 hour.

Common misunderstandings

Some players ignore hit, when hit rating is the most valuable stat for most DPS classes. This is because for the same amount of item points, hit rating usually gives a higher increase in overall damage output than other stats. Therefore, it is advisable for most DPS to stack hit rating until hit-capped.

It is also common to see people over-value the benefit of hit rating. Some players stack hit rating indiscriminately without realizing that their hit is over-capped by a large amount. Any hit rating above the hit cap is useless. One should adjust the hit rating so that they are not over the cap by too much.

Another common misconception is that some people over value hit rating, to such an extent that they choose gear of a lower quality with hit rating over other gear that has a higher quality but no hit rating. They forget why one wants hit rating: to maximize the damage output. For example, imagine there are two helms with similar stats except that one has 20 more hit rating, while the other has 40 more critical strike rating (or other stats for classes that value crit less). Although 1 hit rating is better than 1 critical strike rating usually, 40 critical strike rating can be better than 20 hit rating. Therefore, one should still choose the second helm even this means he/she will be further away from being hit-capped. In general, we should choose the piece of gear that provides higher improvement in damage output, regardless of whether it has hit rating or not.

Another point some raiders do not consider is that many fights in ICC are ‘adds’ fights. The spell hit rating requirement for a level 83 raid boss is 17%. For a level 82 add, it is 6%. Assuming the Gunship adds, Saurfang blood beasts, and Dreamwalker adds are level 82s, it can be said that many casters are over hit for those fights. Each raider should decide if killing the adds is more important than dpsing a raid boss, and what amount of hit rating gives the raid the most benefit. Gear can be swapped on a boss by boss basis. One set can have 17% hit, and the other set can drop hit for something contributing to higher dps. Maghia’s Misguided Quill can be used for bosses but swapped out for ‘adds’ fights.

Источник

Терминология WoW

Alerix

New member

[size=»4″][color=»#FF0000″]Здесь представлены термины и сокращения, используемые в World of Warcraft.[/color](копипаст из форумов с личной редактировкой и дополнениями автора)[/size]

1.Абилка (от ability) — способность.

2.АВ, AV(от англ. Alterac Valley) Поля Битвы «Альтеракская Долина»
http://ru.wowhead.com/zone=2597

3.Аггро (от aggro, синоним: ненависть) — характеристика моба, которая определяет его уровень агрессии по отношению к персонажу. Аггро становится больше от количество наносимого урона или лечения союзников.

4.Аггро-радиус — радиус вокруг моба, при пересечении которого персонажем моб нападает на него.

5.Альт (от alt) — альтернативный персонаж, то есть не основной.

6.Агила [Агилити] (от Agility) — Ловкость

7.АФК [AFK] (away from keyboard) — «отошел».

8.Ассист (сокр. от Assistance) — одновременная атака одной, общей цели несколькими игроками. Цель берется или по лидеру группы или по наименее лагающему игроку, с хорошими навыками прицеливания и переключения целей. Обычно применяется для выноса вражеских хилеров, танков и фарма боссов со «свитой». Также есть заклинания, которые, для применения, требуют участия нескольких игроков, кастующий просит от рейда Асист(столик у мага, шкаф лока).

9.Афлик, Афли Лок(от англ. Affliction) Чернокнижник выбравший первую ветку талантов (Колдовство)

11.Аддоны, два понятия
а)Дополнения к игре(TBC, WotLK и Катаклизм)
б)Модификации интерфейса, всякие панельки, фреймы и прочая.

12.Ачивка (от achievement) — Достижение

13.Анролл — например: «ЦЛК 10 гер нужен хил (1 анролл)», означает, что Рейд Лидер может забрать одну вещь без розыгрыша.

15.AoE (area of effect) — заклинания и способности, которые действуют по площади, захватывая все цели в некотором радиусе от эпицентра.
Например:http://ru.wowhead.com/spell=10

Alerix

New member

17.Бафф [буфф] (от buff) — полезное заклинание, которое временно повышает характеристики персонажа.

Вещи качества выше чем серое/белое, а так же некоотрые специальные предметы, делятся на:

19.БоП [BoP] (bind on pickup) — становится персональным при получении. При попадании вещи в Ваш инвентарь, вы не можете передать её другому персонажу.

20.БоЕ [BoE] (bind on equip) — становится персональным при одевании. При надевании вещи на себя, вы не можете передать её дрегому персонажу.

21.БоА (Binds to account) — Привязка к Аккаунту(16). Вещи покупаемые для Альтернативных персонажей(5), привязаны к аккаунту(16). Статы данных вещей растут вместе с уровнем персонажа.

22.БоК (Blessing of Kings) Способность класса Паладин: [Благословение королей]

23.Бабл. (От англ. Bubble) Щит, спосбность Паладина: [Божественный щит]

27. Бути Бэй (от англ. Booty Bay)- Пиратская Бухта, порт в Тернистой Долине.

Alerix

New member

Так же:Один из псевдо русских миров в Евро вкладке (До открытия ру WoW)

31. Вар (англ. warrior)— воин
32. Ваншот (англ. One shot) — нанесение критического урона в размере ХП(здоровья) атакуемого [color=»#FF0000″]за один удар[/color].

33. Вайп (англ. Wipe) В играх вроде WoW означает неудачное стечение обстоятельств во время рейда, повлегшее за собой падение участников рейда в полном составе.

А так же, удаление всех персонажей с опеределнного мира. (Вайп на сервере, качаемся с начала)

34. Варлок (от warlock) — чернокнижник.

36. Вендор (от vendor) — продавец, торговец.

Alerix

New member

40. Ганг (англ.Gang)— в MMORPG разновидность PvP, при котором атакуют противника, заведомо не готового к бою, где атакуемая сторона не имеет возможности убежать или обороняться. Яркий пример: атака противника намного ниже уровнем, или находящегося в бою с одним или несколькими мобами, или из укрытия со спины, вследствие чего атакуемый не способен оценить обстановку или эффективно защищаться, в случаях афк(7) цели.

42. Гальв (Captain Galvangar)- Капитан Орды, на Поле Битвы «Альтеракская Долина»

44. Гейм-мастер [color=»#FF0000″][ГМ][/color] (от gamemaster) — сотрудник Администрации сервера, следящий за игрой. Может отвечать на вопросы, решать спорные ситуации, помогать игрокам и наказывать их за нарушения правил.
Связь с ГМ, на нашем сервере, производится через систему «Тикет». Задавать вопросы, сообщать о проблемах и просить помощи следует так же через систему «Тикет»

49. Гриндинг (от grinding) — прокачка персонажа основанная на фарме мобов и отсутствии выполнения квестов (заданий).

50. Грифинг (от griefing) — поведение в игре, мешающее другим игрокам (в основном, своим союзникам), раздражающее и расстраивающее их.

Большенство РЛов (рейд лидеров) проводят набор рейдов по ГС, оцениванию шмота, а не умений игроков. Набрай 6.500 ГС и дорога в «большие рейды» для тебя открыта.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *